SedaUfuk54 benim de 2 kaybım var sebep kan pıhtılaşması çıktı . İğne ve aspirin ile çok şükür 33 haftalık oldum iğne dozu sizin pıhtılaşma derecenize göre doktor tarafından veriliyor size 2 tane çok büyük tavsiyem var iğne veren doktor seçin iğneye gerek yok derse hemen bırakın 2. Si aspirin ve iğneye mümkün olduğu kadar erken başlayın bir de bu rahatsızlıkta folic asit çok önemli bırakmayın en az 3 ay kullanıp öyle gebelik planlayın