Mervekandemir Ben doktara gittim ve augmentin diye bi ilaç verdi. Doktor bi sakınca görmedi ama güvenemedim 6 haftalık hamileyim kullanan var mı hamile olup yardım lütfen !!!
izmirlih35 Mervekandemir 2 kere kullandım augmentin kullanmadığım antbyotşk kalmadı hatta. Doktor risk durumunu hesaplayıp veriyor canım için rahat olsun içebilirsin.
senakhrmn Mervekandemir Bende kullanıyorum canım çok doktora sordum sıkıntı olmaz dedi. Dişin için kullanıyorum . 1 hafta kullancam zaten.
Mammimammi Mervekandemir augmentini bebekler bile kullanabiliyor. Güvenli. 3.gebeligim.diger ikisinde kullanmıştım. Hatta ikincide sabah doguma gireceğim gecesine kadar içtim. Sorun olmadı.
Mervekandemir izmirlih35 oyle bi duruma geldik ki korkuyorum. Daha doğrusu güvenemiyo insan. Prospektüstede yazıyor ilk üç ay kullanmayın diye kafam karıştı iyice
Mervekandemir Mammimammi teşekkürler gerçekten çok rahatladım ilk 3 ay kullanılmaz dediler korkuttular benide 😢
sedasenturk bende 15. haftamda kullandım hiç üzülme canım bebeğe bi zararı yok dişim apse yapmıştı iltihap kurusun diye verdi , hamilelerin kullandıgı tek antibiyotik zaten
Mervekandemir sedasenturk çok teşekkürler o kadar korkuttular ilk üç ay kullanma diye agrımd a çok fazla 😢
Nur5580 Ben suan diş için kullanıyorum hatta ikinci kutudayım iltihabım geçmedi. 😔 zararsız antibiyotk oldugunu söylüyorlar
sedasenturk Mervekandemir hiç korkma canım kullan zaten iltihabın enfeksiyonun varsa bebeğe dahada zararı var kuruması lazım
Zafsim0801 Mervekandemir evet hep öle derler ama bende diş agrısı cektim gece boyunca agrı sabahına baktım lekelenmem olmuş doktor Ağrı tetıkler dedi şükür antibiyotik verdide rahatladim
izmirlih35 Mervekandemir haklısın bende ilk alacağım zaman çok korkuyordum midem almıyordu o kutu bitmemişti hatta bitemdenn bırakmayı bile düşündüm eşim iç tedavi yarıda kalırsa işe yaramaz demişti. Sonra kaç doktora sorduysam enfeksiyon ilaçtan daha zararlı dediler bende hep içtim inan kaç kutu bitti bilmiyorum artık. Ve o kadar içmemr rağmen genede enfeksiyondan hastanelik oldum neredeyse erken doğum yapacaktım 26.haftada.10 gün yattım çok şükür atlattık ama nasıl atlattık. Gelişimini falan etkilemedi çok şükür Allaha emanet bir sıkıntıda olmadı. Sende doktorunu yine dinle.
Zafsim0801 Mervekandemir merhabalar duanda 13haftalık gebeyim , benımde gecen hafta disimdeee apse vardı dişçiye gitttim agumentin verdi nette arastırdım içmeden kadın dogum doktoruma söyledim kullanmamı istemedi gebelerinde kullanacağı bir antibiyotik verdi ama senın doktorun tmm dediyse korkma sonucunda sormuşsun
Mervekandemir Zafsim0801 byük geçmiş olsun benimde ilk gün oldu ama strestendir dedim çok azdı ama insan korkuyo. Bi cana göz göre göre kıymak istemem 😢
Zafsim0801 Mervekandemir kesinlikle öle suanlık sorun yok ama insanin hep aklı bebeğinde oluyor hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin rabbım