Merhaba kızlar 🙋🏻♀️ 5+2 hamileyim. Son 1 haftadır açık sarı şekilde akıntı oluyor normalde olmazdı kaşıntı yada koku yok. Doktora sordum normal dedi ama sanırım pek içime sinmedi. Bu şekilde yaşayan var mı ve doktorunuz da bunu normal karşıladı mı.? 🌸