Bugun muanem vardi gittim sabah 38 haftaligim ve eve geldigimden beridir adet sancisi gibi agri cekiyorum belim bacaklarim cok kotu agriyor dogum belirtisi olabilir mi lutfen cevap verin allah rizasi icin dogum haftaya sezeryan olacam ama muaneden geldigimden beri cekiyorum saga sola yatiyom gecmio dogum belirtisi nasil oluyor