nurmavisi Merhaba sevgili anneler, Birkaç gündür hafif bulantılarım vardı. Bugün de bulantıyla birlikte kusma da yaşadım. Hamileliğimin ilk 2 ayından sonra böyle bir şey olmamıştı. O zamandan bu yana ilk defa bulantı ve kusma yaşıyorum. Şuan 33. haftadayım. Böyle sonradan bi anda tekrar bulantıları başlayan var mı aranızda? Endişelenmem gereken bir durum mu bu sizce? Ne yapacağımı bilemedim yani normal mi karşılamalıyım yoksa doktora mı gitmeliyim. Biraz yoruldum bugün o tetiklemiş olabilir mi? Bilemiyorum. Kafam çok karışık 🤦🏻♀️
Zerin1234 nurmavisi benimde var aşırı hemde kusma yok ama sabah akşam mide bulantım ve baş ağrım var 34+6haftalığım hemen hemen 2 haftadır bu böyle ve özür dilerim bde ishal var
Sedaca nurmavisi benımde oldu farklı bır ılac kullanamaya basladıysanız belkı onun yan etkısıdır. Ben magnezyuma başlamıştın 4 gun kusma ve ıshal oldu sonra kestım gexto. Bır kac gun oncede omega3 kullanmaya basladım 4 gun ıshal oldum onu da kestım.
Aysii05 nurmavisi canim ellerinde ayaklarında yüzünde normalden daha fazla odem de varsa bas ağrısı da buna eslik ediyorsa doktoruna bir danis gebelik zehirlenmesi belirtiis olabilir bende 33 haftalik hamileyim arada mide yanmasından dolayı rahatsız oluyorum ama doktorum hep soruyor mide bulantısı bas ağrısı vs varmi diye tedbir amaçlı bi sor bence doktoruna için rahat eder ❤
Mrv78 Ben de 33 + 4 üm baş ağrım oluyo ara ara, ama okumuştum bu haftalarda bulantı kusma baş ağrısı normal deniliyor, bir arkadaşım da 34 itibariyle kusma ve baş ağrısı yaşamıştı, sanırım çok fazla telaşe gerek yok, beterinden Rabbim Korusun İnşALLAH 🤲🌺
nurmavisi Mrv78 Aminnn 🌷 Yaa ne bileyim etraftan da hiç duymamıştım korktum biraz. Hiç olmuyordu 6-7 aydır birden nerden başladı tekrar dedim 😬
Mrv78 nurmavisi Ben antibiyotiği her bıraktığımda 20 günde bir enfeksiyondan kaynaklı kasık ağrısıyla hastanede soluğu alıyorum :) bol su içiyorum, bir de vc sonrası elma sirkesini suyla karıştırıp o şekilde temizliyorum. İyi geliyor :)
Gamzeninevi Bende 31 haftalıgım bugun oluyor mide bulantısı aynı şeyleri yaşıyoruz bende korkuyorum bişey olur diye
nurmavisi Gamzeninevi yani sürekli olsa tamam ama kaç aydır yokken tekrar başlayınca doğumla ilgili bi durum filan mı var diye gerildim bende açıkçası çünkü biraz ev işi filan da yaptım bilmeden bir şeyleri mi tetikledim diye korkuyorum şimdi :/
YaseminNurcanSu Bende 33+5 oldum benimde 1 haftadir bulantim var ama kusma yok cok kotu oluyorum. Bebek cok sert hareket ediyor ettikcede bulantim. Cok oluyor genelde gece. Ve sabah cok siddrtli oluyor 35. Haftada gidecgm baklm ne dick doktor gecenlerde ebeyi Arayip sordum bebek bas Asagi olunca ve dogum kanalina girince olur. Bulanti dedi
nurmavisi YaseminNurcanSu yani başını hissediyorum ben vurduğunda kasığımda da baskı oluyor o yüzden korkuyorum birazda hani erken doğum belirtisi filan değildir inşallah 😐
Emelgizzem Benimde oluyor bulantım doktora sordum idrar yollarında enfeksiyon var benim kum döküyorum vs bu yüzden olur dedi siz de idrar verebilirsiniz enfeksiyon bulantı yapıyor
nurmavisi Emelgizzem enfeksiyon tedavisi yeni gördüm daha 10 gün önce bitti ilaçlarım ve hafta başı tekrar test verdiğimde enfeksiyonum geçmişti. Yani şuan bir enfeksiyonum olmadığını biliyorum o yüzden ona bağlayamadım 🙄
nurmavisi Ckafali bende de var 7. Aydan beri ama o zaten sonradan başlıyor diye ona takılmadım pek bulantı olayı şaşırttı 🙈
Zerin1234 nurmavisi Rabbim bize şifa versin ve bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah sizde yardımcı olsun inşallah