duygu3460 tansiyonum dusukken bende halsizlesiyorum. Bence 25li Haftalarda normal bebekte ağırlaşıyor cunku. Yinede vitamin kan değerlerimize falan baktırin kansızlık falan belki vardır bu tarz seylerde de halsizlik olabiliyor benim doktorum kanın az dedi kan ilacini gunde 2 ye çıkardı mesela. Yinede bunlar benim yorumlarım mutlaka doktorunuza danışın, halsizlik cok genis bi kavram hersey neden olabilir yani:)