Elifozen 22 gün oldu Doğum yapalı ve ağdaya ne zaman başladınız bikini bölgesi için sakıncası oluyor mu dikişlere birşey olur korkusu var😨
BesteCanerKutluzolu Elifozen 40ımın çıktığı gün yaptırdım ben muayneye gitmeden önce ama benim kanamam o güne kadar sürdü o yüzden yoksa 1 ay sonra hemen yaptıracaktım o bölgeye fazla yaklaşmıyorlar zaten merak etme söylersin çok daha yavaş ve dikkatli olurlar
DidemYldrm Elifozen kanaman ne zaman biterse yaptıra bilirsin canım bikini bölgen ile sezaryen yerinin çok bir şeyi yok
Belis Elifozen 45 gunluk anneyim 40 cikana kadar zaten elleme sonra git hic zarari yok ben yaptirdim zaten kendin yapamassin hem bebek hem o imkansiz zamandan tasarruf valla 😂 agri da olmadi