Kizlar 1 ay önce kürtaj oldum dün doktoruma muayne oldum vajinal muayne yapti gayet temiz oldugunu herseyin normale döndüğünü söyledi fakat patoloji sonucum henüz çikmamiş dendi ben patoloji sonucumu doktora gitmeden nereden ögrenebilirim e nabizda gorunur mu acaba bilgisi olan var mi ? Bu arada devlet hastanesi