Rabia2655 Rahim uzunluğum 37 cm çıkmıstı bir ay sonra 34 cm çıktı. Doktor erken doğum riski olur dedi bu durumda olanlar? Progeston ve iğne verdi kullanıp normal doğum yapan var mi ?
ecembugra53 Rabia2655 benim 32 mm inmiş 37. Haftadayım de suan canım Pazartesi tekrar kontrolüm var canm muayene olıcam alttan catıya bakılacak
Epifenomen Rabia2655 kaç haftalıksın kuzum? 34 mm gayet iyi bir ölçüm aslında. 25 mm altına düşmemesi beklenir. Haftan küçük mü?
emine86 Rabia2655 25 in altı riskli . Karından yapılan ölçüm olduysa tam net sonuç vermiyor o yüzden ölçen kişiye göre falan fark edebiliyor vajinal ölçüm olması lazım net sonuç için
Rabia2655 Zeynepahmett benimde 37 mm’dir 3 hafta geçti 34 mm dedi korktum 24+4 günlük erkem doğum riskin var dedi
Rabia2655 ecembugra53 en azından 37 haftayı görmüşsün tabi en uygun zamanda gelsin bebişler benim 24*4
Rabia2655 Epifenomen 24+4 haftadayım canım 3 hafta önce 37 mmdi progeston ve iğne başlattı doktor. Şimdi 34 mm düştü düşerse diye korkuyorum daha çok hafta var önümde
Rabia2655 emine86 detaylı ultrasonda 37 mm çıktı karnımdan yapıldı 3 hafta sonra yine karnımdan yapıldı 34 mm çıktı
Epifenomen Rabia2655 canım korkma doktor her ihtimale karşı vermiş Progestan çok etkilidir ve hiçbir zararı yok. Sen ilaçları kullan, rahim ağzı uzunluğun iyi doktor olası bir kısalmaya karşo tedbir almış😌 dikkat et çok fazla kendini yorma
Zeynepahmett Nasippp yaa korktum şimdi. Ben özellikle sordum nasıl diye iyi 36 mm dedi. Halla halla iki gün önce gittim. Geçmiş olsun bu arada
Nasippp Zeynepahmett korkma canım benim daha önce düşüğüm vardı ondan yapıldı galiba tedbir amaçlı ama dikkatli ol kalkma iş falan yapma DİE de uyardı başka dr ye de git istersen
Zeynepahmett Nasippp perinatolog aslında ve çok iyi bir doktor bilemedim canim belki senin kaybın olduğu için dediğin gibi önlem amaçlı. Ben ağır iş yapmıyorum ama açıkçası günlük işlerimi yapıyorum. Biraz daha dikkat edeceğim canim teşekkür ederim