Bilgemnur hamileliğiniz boyunca hiç ama hiç tatlı tüketmiyorsunuz anlaşılan. Abarttıkları gibi birşeyi yok şeker yüklemesinin. Bebeğim de gayet iyi. Yaptıranların da gayet iyi. Eğer bi sorunu olan varsa da bu yuklemeden değil annenin gebelik şekerinden.