Esrasss Kızlar merhaba. Kaydımı aldırdığım sağlık ocağında hemşirenin olmadığını, atanmadığını söylediler. Tetanoz aşımı nerede olacağımı bilmiyorum. Aranızda sağlık ocağı dışında tetanoz aşısı yaptıran var mı? Nerede yaptırabilirim?
MiniKaya Esrasss çok saçma kaydınızı aldırdığınız sağlık ocağında tek hemşiremi varmış ? Diğer aile hekimlerinin hemşireleri yapabilir
Mybabyizmir Esrasss 6 ayda bir e devlet üzerinden ya da e nabizdan sağlık ocahinj değiştirebiliyorsun. Şu an giriş yapıp değiştirip kaydını aldiedigin sağlık ocağında yaptırabilirsin
Mybabyizmir Esrasss şimdi baktım e nabız uygulamasını indir e devlet sifren ile giriş yap hemen profilinin çıktığı sayfada adın soyadın alt alta bir de aile hekimin yaziyor onun altında da kırmızı yazıyla değiştir var hemen değiştirebilirsin
Limonlimon Esrasss aaa doktor da yapabilir aşı illa hemşire olması şart değil ki… benim eşim her türlü aşı ve iğneyi yapıyor hemşiresi olmadığı zamanlarda
Esin84 Başka bir sağlık ocağından misafir girişi ile yaptırın haftanızı kaçırmayın durumu anlatırsınız
Esrasss Esin84 İstanbul’da misafir olarak sağlık ocağına şu anda kabul edilmiyor maalesef. Kaydınız neredeyse oraya gidin deyip çeviriyorlar.
Esrasss MiniKaya hayır sağlık ocağında hiç hemşire yok. İstanbul gibi bir yerde atama yapmadılar dedi oradaki doktor. Böyle bir durumda maalesef bana denk geldi. Birebir başvuru yaptım başka sağlık ocakları için ama dolu diye buraya vermişler 🤦🏻♀️
MiniKaya Esrasss nasıl birşeymiş bu böyle 🤦🏻♀️ Peki o sağlık ocağına kayıtlı olan bebeklerin aşıları vs de yapılmıyor ozmn 🤷🏻♀️ Şaşırtıcı özellerde tetenoz aşısı yapılıyormu bilmiyorm cnım yada sağlık ocağında bulunan doktor sağlık ocağında hemşire olmadığına dair sana bir yazı yazsın kaşe imza versin belki o şekilde devlettede yaptırabilirsin bilmediğim bir konu düşünce olarak söylüyorm 🙂
Esrasss MiniKaya doktor da şaşırdı ilk gebe olmana rağmen neden buraya vermişler seni diye. Bu şekilde yapıyım o zaman mantıklı geldi bana da belgeleyip devlete gitmek. Teşekkür ederim canım 😊
Esrasss Mybabyizmir burada öğretmenlik yapıyorum atamam yeni olduğu için kaydımı 1 ay önce aldırdım maalesef değiştiremiyorum yani sağlık ocağımı canım
Esrasss Limonlimon öyle mi o zaman doktora bu şekilde iletiyim yapamam falan derse. Ya yapsın ya da bir çözüm yolu bulsun yani 😃
Limonlimon Esrasss bu arada bulunduğun ildeki hastanenin aşı birimi varsa orada da yapılıyor… sağlık ocağından kağıt yazacaklar bunun için…
ENilay Devlet hastanelerinde acile çivi batması vs gelince tetanoz yapıyoruz aslında acilde oluyor ama gebe aşı için gitsen ne derler bilemedim