Kizlar kızım iki yaşına girmek üzere tabiki herk ste olduğu gibi ilk emzirmelerimde zıplayarak baya acı cekerek emziriyordum falan artık meme alıştı 4 ayda falan acı geçti şimdi tekrar hamileyim folik asit alıyorum bebegimde emmeye devam ediyor bir iki haftaya kesicem fakat aynı ilk emzirmeye başladığım zamanlardaki gibi memeyi ilk ağzına aldığında baya bı sızlama oluyor acaba folik asitten sütüm arttı da o yüzden mi yoğun olduğu için mi sızlıyor hiç başına gelem varmı