Arkadaşlar 19 haftalık oldum bugün kasıklarımda sancı var ve vajina tarafımda zonklama gibi çok hafif bir baskı var normal mi . Onun harici çok iyiyim enerjim flan yerinde . Bugün birde banyo da bir kaç şey yıkadım bacaklarım flan hep ıslandı soğuk su idi . Ondan da olabilir mi