Kızlar 6 gün önce normal doğum yaptım çok zordu. Baya dikişim var kalçama doğru. Peşinden oğlum sarılık oldu ve 4. Gün o dikişle hastenede oğlum yoğun bakımda mavi ışık tedavisi aldı. Yavrumun Başında o dikişli halimle sabaha kadar uyumadım derken dikişlerim açılmış. Zaten ilk günler o kadar perişandım ki emzirmeye bile annemler veriyodu kucagıma. O hastanede yattığımda açıldı sanırm. Başına böyle bir durum gelen varmı? P.tesi randevum var ama çoook korkuyorum tekrar dikiş atalım dicek diye :-( Lütfen yardım edinnnn❤