Jaleycl umarım bi süpriz olur ve yanılırz ama şuan ki test sonucuna göre yok gözükmüyor canım..Ama bence sağlıklı gebelik için dua et yani bütün hamile kalmak isteyenler bebek isteyenler böyle etmeli hamile kalmak istiyorum değilde sağlıklı hamile kalmak istiyorum cümlesi daha doğru ben hep derdim ah bi hamile kalsam hamile kalmak istiyorum başka hiç bişey istemiyorum..sonra ne oldu hamile kaldım ama sağlıklı bi hamilelik olamadı kürtaj oldum o yüzden her şeyin hamileliğin de sağlıklı olanı nasip olsun hepimize umarım sağlıklı hamilelik geçirip yavruna kavuşursun 🦋