Hlya_35hsyn canım benım bu ay yumurtlama erken oldu sanırım normalde adetime 10 gün var ama yumurtlamaya göre hesaplarsak 5 6 gün var dünden beri sol kasık agrısı başladı bende de ve ayaklarım inanılmaz üşüyor bu gebelik belirtisi mi bilmiyorum 7 ay önce dogum yaptım dogumdan sonra ilk kez kasık ağrısı oldu bilmiyorum bekleyip göreceğiz