30+2 deyim. Ayagimda hamilelikten once sigil vardi. Ve hamilelik surecinde daha da artti. Bitkisel ilac tavsiyesi olan var mi. Doktorlar yakmayi onerdiler. Ben korkuyorum. Ve ilac kullanmak istemiyorum. Biraz daha dayanmak istiyorum ki evladim dogunca ilac tedavisine geceyim. Ama cogaldikca rahatsiz oluyorum. Agri aci yok ama gorsellik cok kotu 😣