Iremtrnn Kimler aralıkta doğuracak biz 8 haftalıgiz su an her ultrasona girdigimde dogum gunu degisiyor ama ay olarak hep aralık😊
Iremtrnn dilekbtl benimde oyle ozellikle sabahlari oluyor kusma olmuyor krakerle felan gecistiriyorum 😔
Agg0207 Benimde aralik sonu olucak buyuk ihtimalle canim benim 7 haftalik ve daha hic bulantim yok istahsizlik var biraz
Beyzalpay benim 8 aralık gözukyo simdilik 😂 9+5 olduk bugün hastaneden ciktım cok bulantım ve mide yanması var 😏😏
Iremtrnn Beyzalpay mide yanmasi bendede var ya midem yaninca soda iciyorum bide farkettim ki aci seyler yiyince midem daha cok yaniyor
Gk-love Beyzalpay benimde aynı gün 😂😂 ama şükür bende öyle bulantı filan yok hafif oluyor içten geçiyor
Selinbulutcu Benim de 10.haftam bugün. 7aralık doğum tarihimiz inşallah🙏🏻 Benim 6. Ve 7. Haftada bulantım oldu sonra 8.haftada bitti sandım kiiiii 😂😂 9.hafta da tekrar başladı
ilknureris Benim de 4 aralık. Sadece uykum ve halsizlik vardı ama 10. Haftaya girince aşırı açlık hissi olmaya başladı.