Shr16 Merhabalar 6+3 um 3 gün çamurumsu çok az akintim oldu dr normal dedi yerleşme filan dedi durdu 2 gün bugün yine akintim var ama akinti kahverengi çamurumsu yaşıyan başına gel var mi biraz tedirgin oldum INŞALLAH normaldir..
Serapveminikleri Shr16 benimde öyle ama bana düşük riskin var dedi yat kalkma dedi WC harici ve ilaç başladı cnm
Esmaaaa_15 Shr16 canım benimde oldu düşük tehlikesi var ama içerde kanama görünmüyor demişti progestan verdi ama kullanmanı önermiyorum bol bol dinlen dedi
Burcuclk Benimde öyledeydi normal de 7 haftalık hamileyim ama 6 haftayım bir hafta geriden bilmiyorum neden doktor progestan verdi yat dinlen haftaya kalp atışlarını dinlemeye gitcem inş bir problem yoktur
Shr16 Burcuclk canim bende normalde 8. Haftadayım ama ultrason 6 haftalık dr geç donlenme dedi yeni başladım progestana INŞALLAH herşey yolundadir canim
Burcuclk Shr16 inş bana da kese 5 haftalık dedi hayırlısı allahtan sağlıklı olsun da yeterli sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız 💕
Shr16 Seml kafam çok karışık canim dr normal dedi ama ben korkuyorum acile mi gitsem çok az var ama bilmiyorum 😔
Shr16 Seml wc gittiğimde tırnak ucuyla kahverengi akıntı o kadar canim eğer devam etse dr aricam dedim Sürekli uzanıyorum canim