Bizim kalpte değil de bağırsakta vardı canım çok şükür 28. Haftada geçti inş seninde geçer üzülme bir de parlaklığın derecesi varmış 3 kademe şeklinde sizinki hangisi ? Bize dr ya bekleyin ilerleyen süreçte yada doğumda geçer dedi yada fetal dna testi önermişti tam sonuç öğrenmek için. Ama biz beklemeyi tercih etti şükür geçti de