ebru-33 ben dun cati muayene oldum. Pisman oldum. 39 haftalik hamileyim acilmam varmi diye bakti 1 cm aciklik var dedi. Eve geldim tuvalette kan gordum mendilde sonra gece durmadan tuvete kalktim her tuvalete gitmemde mendile kahverengi leke gordum sabah uyandigimdada kilotumda leke vardi solra degistirdim tekrar leke geldi hatta islaklik vardi acili aradim hemen gelmeniz lazim dedi bende gitmedim cunku gidersem yine bakacaklar asadan. Suan birsey yok cok sukur. Dogum gerceklesmeden zorla dogumumu baslatirlar hastaneye gidersem🙄 yurt disinea yasiyorum irkcilar var burda hep sinir oluyorum kadin doktorlari uyuz valla her soruya normal diyorlar ne sorarsan sor..