Merhaba ben bugun kese gormek icin doktora gittim ilk ikiz gebesin dedi sonra vakinal yapalım dedi mol gebelik olabılır dedi tahlıl ver dedi tahlıl beta 1355 cıkkto 3 haftalık biraz yüksek gibi kist goruyorum dedi kafam karıstı lıtfen yardımcı olur musunuz mol gebelık nasıl beta degeri nasıl oluyor