ecembugra53 Mine96 37. Haftalığım E gircem bekliyoruz ne gelen var ne giden 😂😂 bu sene çocuklar inatcı mı ne anlamadım Bence saldım çayıra artık ne zaman geleceği belli 😊 Allah katında içim rahat
Mine96 Gulfemesatgokcen Hadi hayırlısıyla kucağına alırsınız inşallah darısı başıma 😀 ara ara minik ağrılarım oluyor onun dışında tık yok
Gulfemesatgokcen Mine96 olur zamanla inşallah sizde sorunsuz bir şekilde bebişinizi kucagınıza alırsınız😊
Beneklikedi Bu gece 39 oluyoruz.. tık yok.. belirti yok☺️ Salı çatı muayenemiz var.. bakalım ne zaman gelicek kızım..
Serivans Mine96 Geçen hafta çatı muayenesi oldum normal doğuma engel bi durum yok. Yumuşamış dedi doktorum. Beklemedeyiz.
emine_sengl42 39+1 ne gelen var ne giden bir de kızlar erken gelir derlerdi bekliyoruz bakalım hanı efendinin canı ne zaman gelmek isterse :)
Mine96 ecembugra53 Ne kadar böyle söylesek de her yatmamızda acaba gelir mi düşüncesi hiç gitmiyor valla 😂