Ayten01 37+4 uz hugun kontrole gittim hala dönmemiş 27 Ekim’de sezaryan gunu verdi donme olasılığı var mi
esloka Ayten01 doğana kadar değişebilir diye video izlemistim nette döndürmek için videolar falan var egzersiz gibi belki faydası olur şansınızı deneyin isterseniz
Yaseminakkaya Bende 37+2 haftalığım benim de dönmedi ne yapacağım bilmiyorum normal doğumu da çok istiyorum 🙏🏻
Ayten01 Yaseminakkaya bende cok istiyorum ne yapacağım konusunda hicbirsey bilmiyorum sadece dua hangisi hayırlı ise o olsun demekten baska birsey yok
Ayten01 Hnfth oyle mi duymadım sanci aninda donen genelde yeri daraldi donmez diyorlar bende beklicem baska bir sıkıntı olmazsa