Snm_snm vallahi ben kendimi bildim bileli dustan sonra hep bebe yagi kullanan biriyim, hamileligimde de her gece yatmadan kullanmaya devam ettim ve hala daha ediyorum, sabahlari lierac kullaniyorum, gun icinde vazelin kullanmaya basladim ki aslinda normal nemlendirici krem kullaniyordum dun sari kantaron aldim onu da katicam bu surecime he bir de dusta krem kullaniyorum 😁😁 ama ne yazik ki gobegimin alti catliyor ve durmuyor karnimda gobegimde baska hicbir yerimde yok ama gobegimin alti ic camasiri icinde kalan bolge catliyor.. durduramiyorum 😅😅 önlemini almaya inatla devam edicem en azindan keske demek istemiyorum ama olmaz ve gecmezse de sknti yok sadece keske demek istemiyorum ☺️☺️