Merhabalar 28. Haftadayim şeker ölçümü için içecek içtim kan verdim ama sonuçlarimda sorun cikti. Yani sonuç için kanım labaratuvar a ulaşmamis. Tekrar vermemi istediler. İlkinde 50 mg içtim bu aralıkta özele de gittim doçente süreci anlattım tekrar gidip ver 75lik iç dedi. İçim rahat değil bebeklerim ikiz ve zarar veriyor mu bilgisi deneyimi olan lütfen paylaşsın.