Seyma27 merhaba Aysun hanıma ablam gitmişti riskli bir gebelikti suyu az ve gelişim geriliği vardı ama ablama durumun çok kötü olduğunu bebeğin normalden daha fazla geride olduğunu bu gidişle sezaryen edebileceğini söyleyip hepimizi çok korkutmuştu ablam ilkini normal yapmıştı, sonra Sanko da Ali irfan güzel vardı çok araştırarak ona gitti ama evet gelişim geriliği vardı ama korkacak bişey olmadığını söyledi ve 42.haftaya kadar iğne ve ilaçlarla bekletti bebeği içerde daha da geliştirip 42.haftada normal doğum yaptırdı ablamı. Ama arkadaşım 2 çocuğuna da Aysun hanıma gitti ve çok memnundu. Açıkçası pek bilgisi yok ama güleryüzlü biri. Bu arada bende doğum yapalı 19 gün oldu Sanko da çağdaş demiroğlu doktorum aşırı memnun kaldım kendisiyle geç tanıştık 34.haftada ama gözüm kapalı tavsiye ederim normal doğumcu pozitif rahat ve rahatlatan bir doktor 🌸