Serenmu Adetime 5 gün kalmışken tüm belirtileri gebeliğe yoruyordum. Ama regl öncesi şişkinlik oldu bugün bunu da belirtiye yoramam sanırım 😔
gkcy Serenmu inşallah bebiş haberini alırsınız ama valla umutlandırmayayım tabi yinede ama benimde öyle olmuştu belirtiler aynı adet belirtisiydi testte yapmıştım negatif çıkınca bende hamile değilimdir diye düşünmüştüm ve adet şişkinliğim de vardı 🤷♀️
Serenmu Bazen öyle belirtiler oluyor ki diyorum tamam var . Şimdi de karnım şişince bu belirti değildir herhalde dedim 😔 umarım alırım bu haberi 7 aydır bekliyorum