feyzos 20+1 olduğum güne detaylı ultrason randevusu aldım 21 22 hafta daha iyi oluyor doktor gerekli görürse tekrar isteyebilir dediler 20. Hafta için hiç böyle birşeyle karşılaşan tekrar detaylı ultrason istenen oldu mu
Esoo0698 feyzos Banada 20den sonra daha iyi olur dediler bende haftaya gidicem yani 21 hafta olunca gidicem
aylinsss feyzos 20+1 de gittim doktorum 20 de git demişti çünkü 18 24 arası yapılıyor 20 de git dedi hiç bir sorun olmadı çok şükür 🙏🏻 eğer pozisyonu uygun değilse perinatalog tekrar gelin diyor galiba yoksa demiyordur benim doktorum 30 35 dak baktı herşeye zaten pozisyon uygun olmasa bakamasa herşeye tekrar gelin der riske etmez
Gamzixx Selamlar Ankarada olup detayli ultrason icin önereceğiniz memnun olduğunuz nereler var, bir de çoğu ozelde sadece hasta alıyor ama esimin de görebileceği onerdiginiz nereler var
feyzos Teşekkürler herkese cevabı için 😍 ben de ilk gebeligimde 21. Haftada yaptırdım ama şimdi Kocaeli’den İstanbul’a gitcem orda yaptırcam o yüzden 20. Hafta oldu inşallah sorun çıkmaz