Nilemyus Dlrcem valla canım ben primadan şaşmam herkese de tavsiyem primadır. Zerre ıslaklık kalmıyor bebek pişik olmuyor. İlk oğlum doğunca tecrübesizdim piyasadaki bezleri tek tek denedim. Tuvalete alışana kadarda primadan şaşmadım.
Hnfth Maviss merhabaa , var ama ben normal premium care aldım zaten en fazla 10günde düşüyor azda satılmıyordu 107li paketti o yüzden normal aldım canm
Maviss Hnfth zaten şuan daha erken ama araştırıyorum ne zaman markete gitsem aklıma geliyor bebişim için içimde rahat olsun istiyorum canım
Bus Dlrcem ben yıkamadan kullandım dalin pişik yapmadı ama Johnsons baby aldım bir paket onu kullanmaya başlayınca sivilce gibi bişeyler çıktı hemen tekrar daline geçtik bi süre sonra geçti
Knber Dlrcem Can'ım ben kullanıyorum çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim be pişik ne tahriş hiçbi şey yapmadı fiyatta uygun ilk hangı bezle alıştırırsan öyle gider bez değişikliği pişik yapabiliyor
GRZ Ben bimin kendi bezlerinden kullandim ve cok memnun kaldim hic pisik olmadi şükür.fiyatida uygun. Tabi ilk 3 ay mumkun oldugunca pamuk ve ilik su ile temizledim sonrasinda ise mutlaka islak mendili yikayarak kullandim onunda faydasi olmustur
Sinem52 Kesinlikle prima büyük kızımda prima kullandım diğerlerini de denedim ama hiçbiri yerini tutmadı. Pişik oldu sızdırdı çoğu bez. Ama prima gerçekten pahalli ama çok kaliteli 👍