Sabriyeclkk Ben doğumdan sonra almıştım ama giyerken falan ağrı yapıyor taytlar ben doğru düzgün kullanamadım bile duruyor öyle evde en iyisi normal korse bence
Sabriyeclkk Sweetie benim bi kaç arkadaşım 2 hafta sonra falan kullanmıştı doktorunuza sorarsınız zaten ne zaman kullanayım diye