Aynı durum bende de var. 24.haftamdayım.ilk gebeliğim. Başta çok korktum özellikle geçmeyince hiç bir işimi yapamadım ağlaya ağlaya doktorumu aradığım da çok oldu ama sonradan öğrendim ki çoğu gebede olan bir şeymiş bebek büyüdüğü için kendine yer açıyormuş. Tabi bir de bulunduğu pozisyonla alakalıymış. Şimdi de ağrıyor ama içim rahat en azından kötü bir şey olmadığını biliyorum :)