Asi_0658 bugün şiddetli kasik ve bel ağrısı ile acile gittim tahlil yaptılar bana ve sonuclar böle çıkmış anlayan varsa yorum yapabilirmi? bu arada 11+3 haftaligim
elifgurzlu Asi_0658 sonuçlar güzel sadece fibrinojen yüksek çıkmıs bu da kan pıhtılaşmasını sağlar sizde de muhtemelen pıhtılaşma sorunu var doktorunuz gerekli açıklamayı ve ilacı yazacaktır çok geçmiş olsun 🙏🏼