edebimuberra Arkadaşlar merhaba. Ben 36. Haftama girdim ama henüz hiç çatlağım olmadı. Yağ ve belli kozmetik markalarının kremlerini kullanarak sürekli nemlendirdim. Acaba bu haftadan sonra çatlak oluşur mu , tecrübesi olanlar yazabilir mi? 🙃
yaseminyasemin edebimuberra bende aynı haftalardayım ve çatlağım yok ilk hamileliğimdende yoktu öok şükür ama iki gündür ara ara kızarıyor karnım ve kaşınıyor korkumdan her kaşındığında bağdem yağı sürüyorum inşallah bu saatten sonrada olmaz 🙅♀️ 🤲🏻
Beneklikedi edebimuberra benim tamda o dönemde oldu.. hızlı kilo alıyorsun, bebek dönüyor.. küçük küçük oldu bende :( bende kullandım çatlak önleyici krem.. bu gece 39 oluyoruz..
hulya1406 edebimuberra bende her banyodan sonra bebe yağı sürdüm hep çok şükür hiçbir çatlağım yok.34+4 üz ☺️
izel59 edebimuberra canım bende 36 haftadayım bu zamana kadar hiçbir çatlağım yoktu geçen aynada bakarken farkettim göbeğimin alt kısmı çatlamış çokta üzüldüm gebeliğimin başından beri çatlak kremi ve yağ kullanıyorum fakat yine de çatladım. İnşallah yaşamazsın böyle bir durumu 🙏 çatlak oluşmasını birazda genetik diyorlar bende buna inanmaya başladım, annemde hamileliklerinde çatlamış bende çatladım. Olsun ne yapalım sağlıkla gelsinde bebişlerimiz anneler her şeye göğüs geriyor 🙏🥰🧿😍
theAna Ben de 35+6yım. Hiç yoktu bu zamana kadar hep nemlemdirdim dünden beri bir kaç tane oluşmaya başlamış :( inşallah siz yaşamazsınız bu durumu ama olabiliyor 🤦🏻
yaseminyasemin edebimuberra yok hiç avuç içinden başka bişekilde dokunmuyorum hepsi geçerde inşallah çatlak baki 🤷🏻♀️