Merhaba tatlı annişler özel akademi hastanedesinde Aysun hanımın hastası olan var mı ? Normal doğum nasıl gerçekleşiyor çok tatlı bir doktor ama doğum sırasında nasıl davranıyor nelere ihtiyaç duydunuz hastanede , ebelerin hemşirelerin davranışları nasıl ilk gebeliğim ve çok korkuyorum kötü anım olur diye bilgisi olan lütfen bilgilendirsin 🙏