theAna bende onu takip ederek alışverişimi yapıyorum canım bende ilk sleepy ile başlamıştım 2 numaraya kadar aldım ama lastikleri çok sıkı ve iz yapıyor ilk başlardada cıvık kaka yaptıkları için sleepy bel büzgüsü yok sırta kadar hep kaka temizledim sleepy stoğum bittiği gibi yine onun önerdiği bezlerden goon ‘a geçtim 8 aydır kullanıyorum harika bir bez keşke en başta bunnnla başlasaydım diyorum. O kadar yumuşak ki dokusu sleepy yanında bulaşık süngeri gibi kaldı