anneadayi33 9+0 dayım, 5. Haftadan beri midem bulanıyor, kusmam yok çok şukur. Kusacak gibi oldugumda hemen uzaniyorum. SU içemiyorum midemi bulandiriyor. Doktora soyledim sivi olan her icecegi tuket dedi (süt ayran cacik corba soda). Benim mide bulantima cbk kraker, nar , peynir ekmek, mandalina, polo şeker iyi geliyor. Ozellikle sabahlari peynir ekmek sayesinde kalkabiliyorum😔