Sedaerdogaan temiz iç çamaşırı ve ped almıştim ben . Cikardigim camasiri giymemek icin.Bir de bebek icin alt acma ortusu gibi birsey almistim ben yanima her ihtimale karsi donuste arabada koltuga falan gecmesin diye, kanamami kestiremedigim için. onun haricinde hicbir ihtiyacım olmadı . 1 saat sonra eve gönderdiler. Ilk gün haricinde ağrı kesici içme ihtiyacı bile duymadım. Sadece parol ictim. Doktorum antibiyotik geregi duymadi. Hasta önlüğü giyerken bez terlikten verdi hastane. Terlik almadım.
Sakin olmaya çalışın ve ilk gün mümkünse duş almayın 🙋♀️