Pembgl Hanımlar grip ya da zatürre aşısı olan var mı ? Hamileler sağlık bakanının aşılanmalı dediği risk grubunda mı bu konularda doktoruna danışan var mı? Cevaplarsanız sevinirim
Gozdeu Benim doktorum mutlaka grip asısı ol dedi suan 23. Haftadayım , ama eczanelere cok az gelecekmiş aşı bulabilirsem yaptıracagım doktorum hamilelerinde riskli gruba girdiğini söyledi