KBOzturk Kızlar benim hiç belirtim yok yaa kafayı yiyeceğimm 😔 kalp atışını bir duysam rahatlayacağım da
deletedmom211 Kuzum 15 haftaligim hayla hiç bir belirtim yok hiç kafana takma kişiden kişiye değişiyor şanslı olabilirsin benim gibi 😀
KBOzturk deletedmom211 canım herkes kasıklarım ağrıyor midem bulanıyor filan diyorlar. Bende kasık ağrısı 4-5haftalarda oluyordu ama artık hiç yok bir yerde gördüm belirti kaybolması iyi değilmiş 😔
deletedmom211 KBOzturk ya yok öle bisey ya kimin 7 . 24 belirtisi var canım bakma sen onlar abartıyor nadirdir ölüp olup dirilen yedi yirmidört belirti mi olacak 😀😀
Birprensesannesi_ KBOzturk ben 8 haftalık hamıleyım bende de sureklı bı agrı sancı oluyordu son 3 haftadır bendede hıc bır belırtı yok ama bugun dr gıttık kontrole ve kalp atışını duyduk sıkma canını belirti sürekli her daim yaşanan bişey değil tatlım 😊
KBOzturk İnşallah canım yaa beklemek çok zormuş pazartesiye randevum var inşallah bebeği görür ve kalp atışını dinlerim