Dadas
canım günde bir yeterli. Hep aynı saatte yap. İlk idrarla sakın yapma gebelik testi gibi. Genelde 12 -16 arası öneriyolar ben hep 14-15 gibi yaptım. Yapmadan 2 saat öncesinde sıvı alımını bırak. Reglm bittikten sonraki gün başlamıştım hemen ben. Çift çizgiyi zaten anlıyorsun , hergün yaptığın için. Acabamı demiyorsun yani merak etme. Çift çizgiyi gördüğünde de 3 günü değerlendir derim, ilişkiden sonra banyo yapma mümkünse sabahına yap hep. Bcaklarınıda uzat duvara doğru. Yarım saat öyle beklet. Sitres yapma hiç olursa olur diye düşün çk etkiliyo bilinçaltı gebeliği çünkü. Ayrıca apple store’da femometer - doğurganlık takibi uygulaması var onu indirip ovulasyon testlerini oraya resim çek at orda direk sana yumurtlama günü yüzdelik şansı veriyor otomatik. Ben bu şekilde ilk ayda gebe kalmıştım. Normalde ben regl bittikten 13 14 15. Günler falan yumurtlama günü sanıyodum ama mesela benim regl bittikten 5 gün snra yumurtlama günümdü. Çok şaşırmıştım ☺️ Rabbim gönlüne göre versiin