Bugun alttan muayene oldum ve kanamam oldu biraz çok gibi geldi bana, rengi kırmızı adet kanaması na benzer, alttan muayene sonrası olmuştu daha öncede ama az Bi akıntoyla birlikte kan vardı çok az, bu daha farklı geldi başına böyle birşey gelen var mı kanaması fazla olan, doktorum çok olursa devam ederse hastaneye gitmemi söyledi