Arkadaşlar merhaba;
Bu ay da hüsran. Bugün yine regl ile uyandım.Çoğunuz tanıdınız beni aylardır buraya yazıyorum. Randevumu aldım yarın aşılamaya başlıyoruz evvela rabbimin izni ile.
sizlere sorularım;
1.) aşılama hangi durumlarda tutar?
2.) aşılama hangi durumlarda tutmaz?
bizdeki durum: hormonlar çok iyi, adet aşırı düzenli, tek sıkıntı 1 tüpüm kapalı. Eşimin spermiyogramı: 42milyon total sperm, iler hariketlilik %45 morfoloji 2 sanırım
nolur kardeşlerim yarın için dua edin, ve bilgilerinizi tecrübelerinizi bana yazın. Hadi burada buluşalım