haticeadakarayel Kızlar ben 24+5gunluk hamileyim ve bugün sancim var bebekte oynama yavaşlaması var sürekli kasıklarım ağıriyor belim ağrım vesayre kendimi biraz kötü hissediyorum ama nişanım yok suyumda yol ne yapmam lazım
Merveesila haticeadakarayel aynı sorundan bende yarın doktora gitcem geçen hafta gittim ama iki üç gündür hareket azaldı sanki bel ağrısı oluyo sürekli erken doğum olur diye korkuyorum msj attım bugün gel bakalım dedi
Happybabyyy haticeadakarayel o haftalarda bende hareketini uzun sure hissetmedigim oluyodu. Simdi 28 haftaligim yerinde durmuyo
Lalin2580 haticeadakarayel canım ihmal etme kontrole git ben 22 haftalık bebeğimi kaybettim ne kanamam vardı ne de nişanım sadece kasılmayla 5 cm açılmam olmuş mutlaka doktoruna görün rahim ağzı uzunluğuna baksın
haticeadakarayel Nurunsl doktorum arafim kızlar ben cikolata ye dedi bide su içip sol tarafta uyu dedi
berus Bazen çok hareketli bazen hiç hareket yok kötü birsey olsa fazla agri kanama olurdu Bi de biz hareket edince onlar uyuyor düz uzaninca ve tatli yiyince hareketini daha rahat hissediyorum
pptya01 berus kötü düşünmek istemiyorum benim de kasılmam var ama kanama olmasa da kötü bişi olabiliyor
pptya01 Ben 18 deyim ayağa kalkınca kasılıp kalıyorum. Yatınca rahat oluyorum otururken bile rahat değilim
haticeadakarayel Lalin2580 cokk üzüldüm canm allh yardım etsin tşk ederim canım yardımın için allh tüm hamilelere yardım etsin