Arkadaşlar daha önceki başlıklara baktım ama genelde bacak ağrısı çekildiğinden bahsedenler olmuş. Ben 39. Haftadayim, bacaklarımın üst kısmına aniden ağrı giriyor. Sanki damarlarım kasılıyor ve beni aşağı çekiyormuş gibi, donup kalıyorum. 3-5 saniyelik bir ağrı oluyor. Bu durumu yaşayan var mı? Magnezyum da içiyorum ama 🙄🙄