Aslina tabi ki kalp atışı önemli zaten bana ilk dış gebelik dediler bebek yok dediler haftalarca hastanede yattım çok ağladım üzüldüm hatta devlet hastanelerinde hiç kalp atışı dahi duyulmadı benim bebeğimin kalp atışını özelde duydular çok şükür allah korudu bebek zaten düşerse sağlıksızdır bu şekilde düşün üzülme hiç ben sonradan hiç düşünmedim bile şu an 20 haftama gireceğim hala ara ara kanamalarım oluyor düşünün tuvalet dışında kesinlikle kalkmayın istirahat sürekli