Aslina
fitil olarak al bence , bişey dedimi agızdan veya fitil olarak diye. Fitil olarak çnkü daha etkili direk oluyor. Fitilden sonra direk yat kalkma ki iyice gitsin atmasın ilaç kendini.
Tabiki kurtulma şansı var, hatta Allahın izniyle hiç bişey olmaz. Ben progestan , corapirin, hergün karından iğne. Haftada 1 kalçadan iğne önlemlerine rağmen 2 hafta önce kanamayla doktora gitmiş biriyim düşün ☺️ Kalçadan iğne yaptılar bidaha şükür 2 güne geçti lekelenmelerimde. Yani dediğim gibi banada hep yatacaksın iş güç yok risk devam ediyor 3 ay dolana kadar her gebede bu böyledir dedi.
ama kanaman baktınki devam ediyor ihmal etme yine git. İğne falan yapar belki yine önlem amaçlı. Allahın izniyle bişi olmaz herkes yaşıyor bu durumları hiç korkmaaa 🙏