Rumeysagnc 2 gündür ağır grip geçiriyorum hastaneye gitmedim ilaç da kullanmadım ama ateşim düşmüyor ve içim yanıyor halsizlık çok kalkamıyorum ne yapmalıyım
esraizmirli Rumeysagnc doktora gidin bence en azından bir serum takarlar sakın kafanıza göre ilaç içmeyin Allah korusun bebeğe bişey olur acile gidin bir serum taksınlar bence
Birgul Rumeysagnc dokturuna danış canım bende danışıp oyle bi ilaç dedi aldım mandalina yedim limon bal içtim
Nrykml Rumeysagnc ateş gebelikte hiç iyi değil canım bekleme acile git serum falan yapıyorlar agrın diner biraz ateşinde düşer en azından rahatlarsın parol falan yazıyorlar
turgutugra Aynen acile git istersen ama ilaç pek önermiyorlar bende grip başlangıcı varken parol kullanmıştım sadece onu da kendi doktorum söylemişti