Arkadaşlar bugün doktora gittim 21 haftalık gebeyim ve muayene sırasında doktor daha önce kanaman oldu mu diye sordu yok dedim bebeğin eşinde kanama alanı gözüküyor dedi şimdiye kadar kanama olmaması iyi dedi ama sonrası için birşey demedi kanaman olursa hemen gel dedi sadece ama ben pihtilasmadan dolayı iğne ve ecopirin kullanıyorum birde kanamam olursa Allah korusun bebeğe birşey olacağından korkuyorum aranızda bu durumu yasayan oldu mu acaba