İyi günler. 8 haftalık hamileyim. 6 hafta 5 günlükken hamile olduğumuzu öğrendik. Öğrendiğimiz gün bebeğimizin kalp ritmi normaldi, o güne kadar kanama da yoktu .Doktorumuz sadece kese aşağıda olduğu için progestan verdi .Kullanmaya başladıktan sonra; kanamamız olmaya ve günden güne artmaya başladı. Dün de(yani gebelik haberinden 1 hafta sonra) bebeğimizin kalp ritmi bozulduğunu ve kesemizin normalden küçük olduğunu öğrendik.Ayrıca sağlıksız(engelli) bir gebelik olabilme ihtimalini söyledi. Bu bir ihtimal de olsa bizi üzüyor; olayı progestana bağlamak istemiyorum ama 1 buçuk ayına kadar haberimiz bile yokken hem kanama yoktu hem de bebeğimizin ilk kalp ritmi çok iyiydi. 1 hafta içinde alt üst olduk ? Down olabilir ikili test zamanını bekleyeceğiz dedi. Bu durumu yaşayan var mı? Nasıl yol izlediniz, neler yaptınız, şu an nasılsınız, bebeğiniz nasıl bana yok gösterir misiniz?